mandag 27. oktober 2008

Om gode bloggere, tålmodighet og sinnsyke highscore ting.

Jeg hater fantastiske blogger som aldri oppdaterer. Det er trist. Av mine få favoritter er det to stykker som oppdaterer ca. 1 gang i måneden. Det er for lite! Hver dag stikker jeg innom for å lese gode bloggposter. Men ender med å skuffet gå videre til neste. 

Jeg har et lite problem. Jeg klarer ikke å sitte å gjøre bare en ting, som f.eks å se på tv-serier. Jeg må gjøre noe annet ved siden av. Det er slik jeg har klart å få over 1 million på quadrapop, over 5000 på brickbreak, jeg er sinnsyk på kabal og jeg har vunnet 71 % av 336 spill på freecell. Når jeg er lei av det jeg gjør, sjekker jeg nettby og andre nettsider jeg er innom ofte. Jeg sjekker også bloggene samtidig, og når jeg finner noe intressant setter jeg tv-serier på pause og leser i bloggen. 

Mens jeg er i gang med usakligheter vil jeg anbefale en fantastisk blogg!


En svensk blogger som virkelig er underbar! Min absolutte favoritt når det gjelder klær. Om dere går innom henne, gå ned et stykke og sjekk brudekjolen hennes. Nydelige kjole :')

Fine, fine bloggen.

Ingen kommentarer: