tirsdag 2. september 2008

Et kjedelig liv.

Når du legger deg klokken åtte på kvelden vet du at du har et kjedelig liv.

I går tok datamaskinen min kvelden igjen. Da ble det tv-titting. Som vanlig var det ingenting bra på tv etter klokken 6. Så jeg tok frem det nyeste Tique og bladde igjennom det. Når jeg var ferdig med det la jeg meg i sengen for å hvile litt. Såklart sovnet jeg av, da var klokken åtte. I tolv tiden våknet jeg, med alle klærne på og ovnen på fullt. Jeg tok av klærne og skrudde ned varmen. Jeg sovnet igjen og våknet halv 7. Da bestemte jeg meg for å stå opp. Etter ellve timer er man ganskt uthvilt. Så jeg dusjet og ordnet meg. Det tok ikke mer enn en time, så fant jeg ut at det er ganske lite på tv så tidlig på morgenen. Det ble en kjedelig time, ingenting å gjøre.

I dag leverte jeg datamaskinen min til it-mannen. Jeg tror han er litt lei av at jeg leverer den inn hele tiden (i dag ble jeg 4. eller 5. gang). Han sa at harddisken min er ødelagt, så jeg må vente en hel uke på datamaskinen min. Nå kommer det store problemet. Jeg får ny harddisk. Det betyr at alt jeg har gjort på datan de siste to ukene er borte. Det er to uker siden harddisken tok kvelden sist, etter det tok jeg kopi av alt og la inn på boksen min. Men de to siste ukenes bilder og dokumenter var jeg for lat til å kopiere.

Denne neste uken blir trist. Uten serier, internett og andre tull ting. Jeg har en følelse av at jeg kommer til å legge meg tidlig resten av uken.

Ingen kommentarer: