onsdag 3. september 2008

Forandringer.

Jeg har behov for forandringer konstant.

Derfor varer ingen blogg i mer enn to-tre måneder. Dette blir mitt fjerde forsøk.

Derfor varer ingen hårfarge i mer enn et år om ganget, sjeldent så lenge. Snart blir det rødt igjen.

Derfor kjeder jeg meg hele tiden, jeg trenger action. Jeg trenger liv & røre. Jeg hater rutiner og vaner.

Derfor har jeg ti vesker, tolv sko og åtte jakker. Jeg må kjøpe nye klær hele tiden, fordi jeg blir lei det gamle. På en side er det flott, for det får meg til å søke nye utfordringer. Men samtidig blir det slitsomt i lendgen å aldri få gjort noe ferdig, fordi jeg blir lei. Jeg klarer såvidt å se en hel film uten å bli drita lei. Jeg klarer ikke å se på serier på datan min uten å gjøre noe annet ved siden av. Da er brickbreak & kryssord fine ting å ha.

Jeg har prøvd å skrive en historie ting, men jeg kommer aldri lengre enn til noen få word-sider, så blir jeg lei. Jeg elsker å scrappe, men har ikke tålmodighet til det. Slik er det på skolen også. Spesiellt om jeg er trøtt. Jeg begynner med et prosjekt - entusiastisk og klar for utfordringen - ender prosjektet med at det er halvferdig og ikke bra i det hele tatt.

Jeg er redd for at jeg kommer til å begynne på psykologi studiet på universitet, men avslutte tidlig fordi jeg ikke har tålmodighet til det. Jeg hater å lese til prøver o.l.

Ingen kommentarer: