fredag 24. oktober 2008

Annonser og slikt.

Jeg har et prosjekt på skolen, hvor jeg skal blande foto og reklame. Da kom jeg frem til at jeg vil lage en annonse. Jeg måtte begynne med å hente inspirasjon fra mote magasinene jeg har på skolen. ca. 16 magasiner gikk jeg gjennom og rev ut annonser som inspirerte meg. Etterhvert rev jeg ut noen "Slik skal man ikke gjøre" annonser. Det finnes så mange stygge annonser der ute! På en var hun som var avbildet helt grønn i ansiktet! På halvparten av sko annonsene er det ikke sko med en gang! Det verste må være brille annsonsene. Fælt, fælt, fælt.

Jeg sier ikke at jeg kan gjøre bedre. Men går bare på vgs. De som er profesjonelle burde da se at jeg kjerring som er grønn i trynet, ikke selger mer klær? Jeg ble kvalm av å se på henne.

Når jeg er ferdig legger jeg ut ferdigproduktet her.

Ingen kommentarer: