fredag 24. oktober 2008

Tv serier

De som kjenner meg vet hvor opphengt jeg er i serier. Det er ikke få serier jeg følger med på, har en liste over når nye episoder kommer ut og er innom masse sider daglig for å holde meg oppdatert. tv.com og imdb.com er gode venner av meg for å si det slik.

Akkurat nå følger jeg med på one tree hill, gossip girl, ghost whisperer, house, private practice og Grey's anatomy. Det er de seriene som kommer ut en gang i måneden. 

Jeg har også lastet ned alle sesongene av Beverly hills 90210, serien som gikk på 90-tallet. Har kommet til sesong 8 av 10. Når jeg har sett alt må jeg finne noe nytt. 

Om jeg skulle ramset opp alt jeg ser på og har sett på, hadde jeg brukt veldig lang tid, og jeg hadde nok ikke husket alt. Så jeg ramser opp de seriene jeg liker veldig godt men som er ferdige og jeg har sett gjennom en eller flere ganger. Charmed, The O.C Veronica mars, The tribe, Gilmore girls, Roswell og Sex and the city. 

Jeg kunne aldri kommet på en favoritt serie. Jeg hadde begynt med en, kommet på en ny og laget en lang liste. 

Jeg er alltid på leting etter nye serier, så hvis du har forslag så kom med dem.

Ingen kommentarer: