søndag 26. oktober 2008

Tv serier: 3 / cdon.com

Jeg er ferdig med disse tv serie tankene. Har ingenting mer å si om det. Hodet mitt er fylt med helt andre ting.

F.eks, så har jeg klart å bestille en pakke fra cdon.com. Ingenting galt i det, sier du? Vel, når pakken er på 700 kr og jeg bare har et par hundre kroner, er det et problem. Sparekonto, here I come!

Jeg har bestilt:
Breakfast at Tiffany's - Film med Audrey Hepburn.
Gentlemen's prefer blondes - Film med Marilyn Monroe
Kaizers cd
Tegan and Sara cd
Scissor sisters cd
Marian Keyes bøker
Og sikkert noe mer jeg har glemt. Prisen var først på over 1000 kr, men jeg tvang meg selv til å dytte den ned litt. Så får jeg heller bestille mer etter jul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aldri hørt om noen av dem jeg xD men du får kose deg med dem :)

Sandra sa...

Hehe, tusen takk :)