onsdag 22. oktober 2008

Prosjekt: gjøre livet bedre

Jeg har et lite prosjekt på gang. Jeg skal nemlig forbedre livet mitt!

Det starter med at jeg skal legge meg klokken ellve hver dag og stå opp klokken åtte. På den måten får jeg en ordentlig soverytme og slipper å være trøtt hele tiden. 
Jeg prøver også å gjøre en fornuftig ting hver dag. I dag har jeg laget middag og dusjet. I går vasket jeg klær, på mandag skiftet jeg sengtøy og laget middag. Jeg er godt i gang. 

Neste uke blir det ikke noe godteri i ukedagene. 
Uken etter der blir det slutt på cola hver dag. 
Etter der blir det å gå hvertfall en tur om uken. 

Jeg må ha et system hvor jeg gjør en ny ting hver uke. Om jeg tar alt på en gang kommer det til å gå rett i dass. En skritt om gangen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til :p
Skulle vært like optimistisk som deg. Har ikke trua på meg sjøl til at eg skal klare det. I allefall ikke å slutte å drikke cola! :s

Sandra sa...

Nei, nei, nei. Kommer aldri til å klare å slutte å drikke cola. Men nu drikker jeg jo snær en stor flaske dagen, å det er altfor mye :p

Har gått en stund nu å hatt det drit, så tenker at jeg må gjøre noe for å endre på det :)